pondělí 9. února 2015

Zápisky ze života

   „Ne, rozbal to teď, říkám babičce a strkám jí pod nos dárek, který koupila máma. 

   „Nu, tak dobrá tedy, ale jestli to bude robertek, tak mi umožníte trochu soukromí, ať můžu co nejdřív zjistit, jestli nepotřebuje reklamovat. 

   „Babi! Agresivně trhá papír a v hlavě si přehrává obrázek obřího černého a silikonového penisu. 

   „Jé, punčocháče a stahovací, děkuju, ale to je dárek jak pro starou bábu, babička se snaží předstírat nadšení a dotčení zároveň, když se souká do jedné z nohavic, která rupne.

   „A je po dárku, cos dostal ty, dědku? Je po dárku, ale vůbec ji to nemrzí.

   Děda si v ruce pohrává s balíčkem ve tvaru vibrátoru, což babičku rozčílí. 

   „Co s tím bude dělat? Nevyměnil nám náhodou ježíšek dárky?

   „Babi, ani nevíš, co tam je.

   Byl tam, ne robert, ale sprcháč. S přívuní Tequily a limetky. 

   „Dělej, ukaž, dej mi čuchnout! dožaduje se babička a natahuje se k dědovi. 

   „Mmm, tím se dneska umeješ a já to z tebe slížu! prohlásila a lokla si červeného.





   Mé životní motto (dobrá, jedno z mnoha): 
Pokud se chceš v noci cítit bezpečně, spi s policajtem...


   Tenkrát mi bylo sladkých 16 a odepsala jsem na inzerát:
Jsem normální kluk a hledám normální holku.
Je to 7 let, co žiji s naprosto nenormálním chlapem.




   Dřepy jsou jako sex, čím jdeš hlouběji, tím je to lepší. (zdroj - facebook)

    Povím ti, co mě na činkách štve - jsou těžký.







Nechci být stejná jako, ale lepší než...




2 komentáře:

  1. Líbí se mi, jak píšeš!! Jen tak dál :) Máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou (čtenářství vždy ráda oplácím)!! Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je mi ctí! :) Určitě omrknu, měj se krásně...

      Vymazat